Wednesday 2 November 2011

10 perkara tentang saya yang anda perlu tahu...:P

1. saya seorang yang cepat touching(ngeekkk)
2. kalau saya marah n sedih saya suka d pujuk terus;))
3. paling pantang bila saya harus menunggu..puncher k...thats me..
4. saya seorang food lover...
5. seorang yang degil..kalau sy nak sy naklah..hihi
6. suka menyendiri dan diam kalau ada benda yang menganggu fikiran
7. kalau marah saya suka keluar and bawa kerata laju2..klu bgtu sah sy tgh sgt2 marah
8. kalau saya ada xpuas hati saya susa nak cakap..pendam je pastu tumbuk dinding and ok IM FINE!!!!!
9. suka sangat sangat sangat sangat dengan kucing hihihi
10.saya sunka menangis untuk melepaskan bebanan d hati...

hahaha sejam juga saya fikir tentang diri sy ni..:P esok2 kita tambah lg la..sy seorg yg comnplecatd actualy..susa org nak masuk but senag juga pd yg pandai nak masuk ...apa yg korng tgok sy hari ni mybe bukn apa yg anda tgok utk esok hari..mybe hari ni sy bole gelak besar dan gurau2 melampau but belum tentu esok sy akn jadi sceria itu..haa skg ada brans nak kwn dgn sy hahhaha..small matrs la sy ni manusia biasa juga:)) -shasha-

No comments:

Post a Comment