Saturday 7 April 2012

apabila saya menemui cinta sejati saya...^,^

ini lah yg tjadi dengan diri sy bila sy jatuh cinta...:)) tapi inila rasa yg belum perna lg sy rasa sebelum ini..walaupun sy bsma si dia hampir setahun lebi..tapi seprti baru mengenali si dia..sy xtau..tlalu sukar utk d gambarkn bgaimna rasanya..sy rasa sy sgt2 gembira bila brada d sisinya..n sy sentiasa merindui dia walaupun bru bjumpa 1 saat yg lalu..

nak kata xperna bcinta xjuga tapi..entahla..mybe inila org kata cinta pandang prtama..pertama kali rasa cinta dan syang yg ikhlas saya rasakan dr diri sy sendiri..kalau la awak tau..mana mungkin ada org lain..sy tlalu memuja awak tapi xla lebi dr sy mcintai Allah swt...

nak tau tak apa impian yg sy nak2 sangat..n sy akn tunggu sampai bila2..sy bdoa agar impian ni sy akn dpat suatu hari nanti..1juta..i pad..i phone..kreta..ruma??????? nope!!! impian saya ialah SUDI TAK AWAK JADI ISTERI SAYA?? haaaa tu yg sy nak..maksudnya impian tbesar sy ialah saya nak jadi isteri awk..n brusaha utk jdi yg tbaik utk awk.. insyallah..saya akn tunggu tapi sy redha jika bnda itu xjadi tp ini la doa sy setiap malam sebelum sy tidur:))

saya sayang dia...
-shasha-

No comments:

Post a Comment